Wednesday, July 14, 2010

Datang dan Pergi.....

itulah kehidupan kita...
lahir dan mati
itulah umpamanya...

smlm aku mendapat berita yg menyayat hati...
kwn yang ku anggap seperti adik telah kembali kepada Penciptanya....
Norhayati Isa..... seorang adik yg sgt nakal, suka buat lawak...
klu bersamanya x pernah kering gusi....
seorang yg begitu ceria, cool dan baik sgt2....

semalam 13 july 2010.... beliau telah kembali ke rahmatullah...
accident kat jalan bukit payung.... digilis lori pasir....
cedera parah kat bahagian dalam badan.... dan menghembuskan nafas terakhir di tempat kejadian.....

aku rase mcm baru je dia ngan aku...
pg2 g mkn sama2....
suka sama2....

mlm td aku x dpt tido sbb teringat je kat dia.....
terbayang wajah arwah....
x lepas mulut aku sedekahkan surah2 untuk nya.....

semoga rohnya di tempatkan dikalangan org2 yang beriman.... amin....
al-fatihah....

No comments: